Forretningsbetingelser

Clinique Care forretningsbetingelser

Afbestilling og udeblivelse af behandlinger:
Ved udeblivelse af behandlinger/erne, opkræves der 100% af behandlingens/ernes pris/er.
 
Dette skyldes at der er brugt tid og penge på at gøre klar til netop dine behandlinger, som desværre går til spilde og ikke kan nåes at videregives til en anden kunde.

Ved afbestilling mindre end 24 timer før behandlingen/erne, opkræves der 50 % af behandlingens/ernes pris/er. Dette skyldes den meget korte varsel til at en anden kunde kan booke tiden.

Der kan omkostningsfrit afbestilles mere end 24 timer før behandlingen.


Afbestilling kan ske online gennem enten (1) bookingsystem, (2) direkte besked på Clinique Care’s

Facebookside eller Instagramprofil eller (3) via direkte opkald på nummeret 61 71 24 62.

VIGTIGT Telefonsvarer eller mail bliver IKKE godtaget som former for afbestilling.


Garanti for behandlinger:

Der ydes ingen former for garanti eller refundering på behandlingerne.

Skulle din behandling/er ikke leve op til dine forventninger, kan jeg altid kontaktes pr. mail på Cliniquecare@outlook.com eller telefonisk + 45 61 71 24 62, så vi sammen kan finde en løsning til dig, da jeg selvfølgelig kun er interesseret i have glade og tilfredse kunder.


Reklamationsret:

Der ydes ingen reklamationsret af gavekort købt ved Clinique Care.
 
Ved køb af fysiske produkter i klinikken, ydes der en reklamationsret i overensstemmelse med Købelovens bestemmelser herom. Fristen påbegynder den dag hvor kunden har købt produktet.

Reklamation angår kun eventuelle fejl og mangler, og er således ikke en fortrydelsesret. Såfremt reklamationsretten ønskes udnyttet, skal der informeres herom til cliniquecare@outlook.com eller
rettes fysisk henvendelse i klinikken.
 

Der kræves dokumentation for købet ved Clinique Care.

 

Fortrydelsesret:
Der ydes 14dages fortrydelsesret for gavekort købt ved Clinique Care.

Ved køb af fysiske produkter i klinikken, ydes der ikke nogen fortrydelsesret. Ved eventuelle fejl og mangler, henvises der til ovenstående vedrørende reklamationsret.


Returnering:

Produkter og gavekort kan returneres fysisk i klinikken eller ved forsendelse til Clinique Care’s forretningssted. Ved forsendelse hæfter Clinique Care for forsendelsesomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget.
 
Kunden bærer risikoen for varens undergang, indtil der er sket levering ved Clinique Care’s forretningssted.
 
Gavekort:
Gavekortet er gældende i 3 år efter køb. 
Gavekortet kan ikke forlanges udbetalt efter fortrydelsesperioden på 14 dage jf. fortrydelsesretsafsnittet.
 
Ændringer i forretningsbetingelser:
Clinique Care forbeholder sig retten til at ændre i nærværende betingelser til enhver tid. Ligeledes forbeholder Clinique Care sig retten til at ændre nærværende betingelser iht. ændringer i gældende
lovgivning.

Persondata/ GDPR:

Alle personoplysninger behandles i overensstemmelse med EU’s forordning om beskyttelse af personoplysninger, GDPR, og opbevares krypteret.
 
Personoplysningerne vil udelukkende benyttes til
opfyldelse af det formål som de er indhentet til, og der vil ikke indhentes flere oplysninger end nødvendigt, for opfyldelse af aftalen. Oplysningerne vil blive slettet, når/hvis oplysningerne ikke
længere er relevante.

Du har som kunde bl.a. følgende rettigheder:

Ret til at få indsigt i hvilke oplysninger der er registreret om dig
Ret til at få berigtiget oplysningerne
Ret til at få slettet oplysningerne
Ret til at tilbagetrække samtykke

 

Lovvalg og værneting:
Aftaleindgåelse mellem Clinique Care og kunden reguleres af dansk ret. Uenigheder, der udspringer af kundens køb ved Clinique Care, som ikke kan løses i almindelighed, skal indbringes for de almindelige
domstole med Aalborg Byret som værneting.

 

Lorem ipsum dolor sit amet